مرجع خبر بازی اسسینز کرید

جدیدترین اخبار،تریلر،عکس ها و... بازی اسسینز کرید
مشخصات بلاگ
مرجع خبر بازی اسسینز کرید

اخبار فرانچایز معروف و پر طرفدار Assassin Creed

بایگانی
چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ

فهرست برنامه های یوبیسافت در E3 سال 2015

شرکت بازی سازی یوبیسافت به تازگی برنامه های خود را در بزگترین همایش گیم دنیا یعنی E3 امسال اعلام کرده است. این همایش  در 25 خرداد 94 و ساعت 3 صبح(وقت ایران)برگزار میشود.خانم Aisha Tyler امسال نیز مجری شو یوبیسافت میباشد.یوبیسافت امسال به طرفدارانیش قول داده که منتظر عناوینی جدید باشند.

با ادامه خبر با ما همراه شوید.

طبق  خبری که یوبیسافت منتشر کرده بازی Assassins Creed Syndicate اینگونه است:

بازی فوق العاده ی AC SYNDICATE در زمان لندن ویکتوریاست.اوج انقلاب صنعتی که دنیا درحال پیشرفت بوده و تمدن جدیدی خلق شده.پول همیشه کار اول را میکند و جز اختلافی بین اشراف زاده ها که در حال خوشگذرانی هستند از پولی که در راه این انقلاب به دست می اورند و فقیر و زاغه نشینانی که از راه بردگی و کار و تلاش شبانه روزی برای این افراد است چیزی زیادی دیده میشود.در خیابان های لندن اعتراض در برابر بیدادگری و بیدادگران نیز شیوع پیدا کرده. در این حال دو شخصیت اصلی بازی خواهر و برداری به اسم Jacob Frye و Evie Frye هستند که با هم و متحدانشان در این راه قدم بر میدارند.هر دو شخصیت این بازی یعنی این دوقلو ها قابل بازی هستند.

همانطور که میبیندید یوبیسافت تا حدی از داستان بازی را شرح داده و ما را تا حدی با فضای بازی و لندن ویکتوریایی سال 1868 اشنا کرده است.

البته UBISOFT فقط به این بازی اعتنا نکرده و بر IP های دیگرش  هم اشاره ای داشته که در همایش به نمایش در میاورد.

این بازی ها شامل:

The Divison

و

Rainbow six siege


به گفته یوبی مهمانی هایی هم در این کنفرانس هستند مثل:Yves Gullimemot مدیر اجرای این شرکت


یوبی همچینن ویدویی از بازی هایی که قرار است در E3 امسال رونمایی کند نیز منتشر کرده که برای دانلود میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.


دانلود تریلر



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی